Du opererer med stor sandsynlighed i en branche, hvor mange andre virksomheder tilbyder lignende tjenester og produkter.
For at din virksomhed skal skille sig ud, skal den være godt brandet, tilbyde en unik identitet og have en klar brandstrategi.
Med god branding, giver du konkurrenterne baghjul.
Et brand er i stor grad det visuelle, men en stærk brandprofil er langt mere end det.
Branding er virksomhedens særlige profil.
Det er måden virksomheden kommunikerer på og evnen til at skille sig ud som helhed. Vi sørger for at dit brand følger den røde tråd, på tværs af alle platforme.
For mange virksomheder, rækker markedsføringen ud over sociale medier og google-placeringer.
Derfor tilbyder vi også design og opsætning af tryksager som visitkort, flyers, messematerialer m.m.
Et brand er i stor grad det visuelle, men en stærk brandprofil er langt mere end det.
Branding er virksomhedens særlige profil.
Det er måden virksomheden kommunikerer på og evnen til at skille sig ud som helhed.
Et brand skaber tillid og netop derfor, er der mange virksomheder, der benytter sig af en frontfigur i deres markedsføring.
Personlig branding ses blandt coaches, konsulenter, influencere og kendte mennesker – især i musikbranchen.
I dag handler folk ikke med virksomheder, men med menneskerne bag. Derfor giver det rigtig god mening at skabe et personligt brand.
“A brand is the perception someone holds in their head about you, a product, a service, an organization, a cause, or an idea. Brand building is the deliberate and skillful application of effort to create a desired perception in someone else’s mind.” – Jerry McLaughlin
Et logo er ikke et brand, men det er en start!
At skabe et brand til en virksomhed, involverer indsamling af en masse information: notater og samtaler med dig sammen med gennemgang af visuelle eksempler for at få din feedback, før vi går i gang med at skabe et stærkt brand til dig.
Vi diskuterer din virksomhed, historie, mål, publikum, konkurrenter, brandpersonlighed og meget mere.
Når vi skal skabe et brand, er det vigtigt at du er med ind over hele processen.
Vi møder ind i mellem virksomheder, der allerede har gjort sig mange tanker omkring deres brand.
Du har måske allerede et logo, valgt farver og “tone of voice”, men mangler “den røde tråd”, der gør din virksomhed til et genkendeligt og populært brand.
Som virksomhed er det vigtigt at være konsekvent med sit brand og det gælder hele virksomheden.
Derfor laver vi en Brand manual som minimum indeholder:
Denne manual skal danne rammerne for brandingen på tværs af alle medier.
Skal du gå skridtet videre i din branding, er det smart at overveje hvilke muligheder og kanaler, der kan hjælpe dig med at komme længere ud med dit brand.
Nogle tiltag kunne være:
Disse 3 kanaler, kan hjælpe dig med at fortælle din historie og styrke dit brand.
Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig inden for 48 timer.
Du er også altid velkommen til at ringe til os på 93 30 10 90
eller sende os en mail.