chatbot

Nu kan du yde support til dine kunder 24/7 med en chatbot

Vi hjælper dig med at bygge den korteste vej mellem kundesupport og kundetilfredshed ved at opsætte en automatisk chatbot, der kan engagere direkte med dine kunder.

Hvad kan en chatbot gøre for din virksomhed?

Velkommen til!

Automatisk kundeservice

Lad din chatbot stå for at svarer på kunders ofte stillede spørgsmål. Det sparer dig for en masse tid, så du kan bruge tid på andre ting.

Support 24/7

Med en chatbot, kan du levere hurtig support til dine kunder selv uden for kontor- og åbningstid. Det giver mulighed for at yde support til kunder hele døgnet rundt. Det er især rigtig godt for virksomheder, der handler med udenlandske kunder, trods tidsforskel.

Leadgenerering

En chatbot er et fantastisk redskab til indsamling af abonnementer til dit nyhedsbrev, ved f.eks. at tilbyde en freebie eller et tilbud i bytte for en mailadresse.

Mersalg

Ved hjælp af automatisk servicering af besøgende på din hjemmeside, med mulighed for at tilbyde en rabat eller lade dine besøgende spinde et lykkehjul.

Godt at vide...

En chatbot er et kunstigt intelligens (AI) baseret computerprogram, der kan interagere med et menneske enten via stemme eller tekst via beskedapplikationer, websteder, mobilapps eller via telefonen. Disse digitale assistenter kan forstå kundens ønsker og give hurtige relevante svar.

Chatbots er en af ​​de mest avancerede teknologier, der revolutionerer, hvordan mennesker kommunikerer og interagerer med maskiner.

For at en chatbot kan fungere korrekt, er det afgørende for programmet, at få adgang til dine data, hvad enten det er fra din eksisterende vidensbase, hjemmeside, interne databaser, eksisterende dokumenter, reservationssystemer, forsendelsesoplysninger, produktbeholdninger eller andre informationskilder.

Når du har bestemt, hvilke datakilder, der er nødvendige for at besvare de stillede spørgsmål, kan du identificere, hvordan chatbotten vil få adgang til hver kilde for at interagere med brugeren på en meningsfuld måde.

Ved at bruge chatbots kan du drage fordel af at automatisere kundeservice, så kundeservicemedarbejdere kan fokusere på mere udfordrende opgaver og arbejde af højere værdi, der kræver et menneskeligt præg.

Her er nogle chatbot-fordele for dig og dine kunder.

  • Automatiser svar på kundespørgsmål.
  • Automatiser gentagne opgaver.
  • Skær ned på driftsomkostningerne.
  • Giv kunderne mulighed for at kommunikere med din virksomhed via forudbestemte spørgsmål.
  • Leverer kundesupport døgnet rundt.
  • Planlæg aftaler, herunder telefonopkald, møder og webinarer.
  • Send brugerundersøgelser, herunder kundetilfredshedsundersøgelser.
  • Lav en overgang til en live chat med et rigtigt menneske.
  • Administrer tusindvis af samtaler samtidigt.

"Vores chatbot har genereret så mange flere salg gennem vores webshop og leads til vores nyhedsbrev, end vi selv har haft ressourcer til."

Tina, Mommy & Me

Skal en automatisk chatbot hjælpe dine kunder?

Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig inden for 48 timer.
Du er også altid velkommen til at ringe til os på 93 30 10 90 eller sende os en mail.