Pay per click Marketing
med google ads.

Med Google Ads (Pay Per Click) betaler du ikke før at nogen klikker på én af dine annoncer. Det er en stor fordel hvis din virksomhed/hjemmeside er helt ny, eller hvis du ønsker at teste et nyt produkt eller kampagne.

Kom godt fra start med din Google annoncering

Hos Epic Agency arbejder vores Google Ads specialist, copyrighter og grafiker sammen om at opsætte annoncer, der fanger den rette modtagers interesse, når de enten aktivt søger efter det produkt eller den ydelse du kan tilbyde, eller via Display annoncer.

Alt dette i samarbejde med dig, så vi også udnytter din ekspertise på markedet samt din viden om netop din målgruppe og vores ekspertise indenfor online annoncering, Google Ads-opsætning og målretning.

Vi hjælper dig med:

Godt at vide...

Google Ads er en annonceringsplatform, der giver dig et stort netværk af annonceplaceringer og kampagnetyper lige fra

  • Søgeannoncer (de oftest omtalte)
  • Displayannoncer (bannere, du ser på websteder)
  • Remarketing til forskellige personer, der har været på din hjemmeside
  • YouTube (bannere og video)
  • Gmail-annoncer.

 

Ud over disse, er der mange forskellige annonceformater fra tekstdisplayannoncer til statiske bannere, animerede bannere, videoer m.f.

Opsætning af en Google Ads-kampagne er ret kompliceret, hvis det gøres rigtigt, og personen der sidder med det, har et godt kendskab til platformen. Det er ikke bare at klikke på et par knapper.

Opsætning af en ny kampagne indebærer blandt andet følgende:

  • Tage højde for dine annonceringsmål
  • Kende dine produkter og rentabiliteten af ​​dem
  • Beslutningen om hvilke kampagnetyper der er mest passende
  • Søgeordsanalyse
  • Oprettelse af den korrekte kampagnestruktur for at reducere omkostningerne
  • Ofte oprettelse af flere Ads-kampagner for at effektivere og indsamle data
  • Oprettelse af annonceudvidelser for at gøre dine annoncer mere attraktive – og få dem til at fylde mere
  • Skrive tekst til mange forskellige annoncer
    (Det er ikke ualmindeligt, at en simpel kampagne har flere annoncevarianter)
  • Oprettelse eller input til flere forskellige bannerreklamer (hvis du bruger display)
  • Opsætning af konverteringssporing i Google Analytics
    (dette kan være enkelt, men kan også være meget tidskrævende)
  • Mindre ændringer af din hjemmeside for at tillade konverteringssporing
    …og meget mere.

 

Dette tager meget tid, men i sidste ende betyder det, at dine penge vil række længere, og du vil få bedre afkast.

Dine kampagner skal administreres og optimeres regelmæssigt for at få dem til at performe bedre over tid.

Dette indebærer at:

  • oprette nye annoncegrupper og søgeord
  • sætte annoncer eller søgeord på pause, der ikke virker
  • komme med forslag til nye kampagner
  • kontrollere, om budgettet er tilstrækkeligt og komme med forslag til, hvor det kan øges
  • sikre, at dine annoncer ikke bliver vist på irrelevante søgeord

 

Mange bureauer kræver en procentdel af forbruget (normalt med krav om et minimum), men denne model er vi ikke vilde med, da det ikke giver bureauet et incitament til at sænke dit annonceforbrug.
Jo mere du bruger på dine kampagner, jo mere bliver bureauet betalt.

Vi prissætter et fast månedligt beløb baseret på kompleksiteten af ​​dine krav.

Hvis du har brug for en ny annoncegruppe for at øge effektiviteten, tilføjer vi den uden ekstra beregning. Nogle bureauer vil opkræve mere for flere annoncegrupper.

Vi vil hellere bruge tid på at optimere din konto og de kampagner du allerede har oppe og køre end at bruge flere penge på at tilføje nye annoncegrupper, med mindre det giver mening for din forretning.

Skal vi hjælpe dig at sætte skub i dit salg med Google Ads?

Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig inden for 48 timer.
Du er også altid velkommen til at ringe til os på 93 30 10 90 eller sende os en mail.